فضای همكاری ایران و آژانس را مخدوش نكنید/ مذاكرات ادامه می یابد
نوشته شده توسط : sadis

'علی اصغر سلطانیه' سفیر ایران در آژانس چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، در زمینه سفر اخیر هیات عالیرتبه آژانس به تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران كشوری مسوول و پایبند به مقررات بین المللی بوده و همواره با آژانس بین المللی انرژی اتمی همكاری كرده است.

وی خاطرنشان كرد كه دو دوره نشست مذاكراتی فشرده در تهران با مقامات و متخصصان آژانس در این راستا و در جهت همكاری و نشان دادن حسن نیت بوده است.

سفیر ایران در آژانس گفت: بمنظور گسترش همكاری لازم بود چارچوبی مورد توافق قرار گیرد؛ در این رابطه دو طرف پیشنهاداتی ارائه كردند كه در برخی موارد توافقاتی حاصل شد ولی برای توافق نهایی ، نیازمند زمان بیشتری بود كه به دلیل بازگشت تیم آژانس به وین قرار شد گفت وگوها متعاقبا ادامه یابد.

سلطانیه خاطرنشان كرد: برای هرگونه بازدید، ابتدا لازم است چارچوب و ضوابط قانونی با رعایت كامل ملاحظات مورد توافق دو طرف قرار گیرد.

وی گفت : ایران به منظور نشان دادن حسن نیت ، اظهارنامه اولیه و پاسخ به محورهای مندرج در گزارش مدیركل آژانس را تحویل داد و در نشست دو روزه به ابعاد فنی و حقوقی پرداخته و به سئوالات آژانس ، پاسخ های تخصصی دقیق داده شد.

سلطانیه تصریح كرد: این فرایند همكاری و گفت وگوها ادامه خواهد داشت ، لذا توصیه می كنم از مخدوش نمودن فضای تعامل خودداری شود.

1592

اروپام**2270/1344





:: برچسب‌ها: فیلم , هندوستان , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: